IT které pomáhá

IT které pomáhá

Jak budovat se zákazníkem v rámci IT projektu vztah postavený na důvěře, otevřenosti a sdílení informací.

Komu je kurz určen?
Poskytovatelům  IT  služeb, a zadavatelům, kteří potřebují nastavit proces spolupráce tak, aby byl jasný a efektivní.Docílit vzájemného porozumění při komunikaci mezi specifickým jazykem IT a businessem. Díky tomu šetřit čas, energii a tím pádem i peníze. Jednoduše řečeno nastavit IT, které pomáhá.


Obsah kurzu:

1. Reflexe

  • Jak vám to funguje?
  • Co by šlo změnit?
  • Jak toho dosáhnout?

2. Co utváří vztah mezi IT a businessem

  • Kdy kontrolujeme a kdy skutečně pomáháme?
  • Jaký je rozdíl mezi objektivním a subjektivním vnímáním problému?
  • Jak budovat vztah na principech vzájemného respektu a partnerství?

3. Komunikace která pomáhá

  • Kdy může být odbornost překážkou v komunikaci?
  • "Proč s někým komunikovat, když tomu stejně nerozumí?"
  • Jak z toho ven?

Rozsah:

1 den

Termín:

31.5. 2016, 9h – 16:30h;

Lektoři:

Vilém Urban a Petr Stinka

Místo konání:

Klimentská 50, Praha 1 (mapa)

Cena:

2900,- Kč


V případě zájmu si rezervujte své místo nejpozději do 24.5. 2016 zdePŘIHLÁŠKA, nebo na e-mailové adrese  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

Copyright © 2017 NAVIGO. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.